UUDET KOKOONTUMISOHJEET SEURAKUNNAN TILAISUUKSIIN AJALLA 7.12.2021- 5.1.2022

Tuomiokapitulin 3.12.2021 antamien ohjeiden mukaisesti 5.1.2022 saakka Utajärven kirkossa pidettäviin jumalanpalveluksiin ja kirkollisiin toimituksiin voidaan ottaa 70 henkilöä huomioiden riittävät turvavälit ja maskisuositus.

Muissa seurakunnan tilaisuuksissa enimmäismäärä on 20 henkilöä.

Vapaaehtoisten kiitosillassa, kerhojen joulujuhlassa, Kauneimmissa joululauluissa, konserteissa sekä jouluaaton runo- ja musiikkihetkessä on käytössä koronapassi, jolloin tilaisuuksissa ei ole henkilörajoitusta. Koronapassin voi tulostaa tai ladata puhelimeen Omakanta- järjestelmästä tai saada terveyskeskuksesta. Koronapassia ei vaadita alle 16-vuotiailta.

Kaikki kirkossa järjestettävät yhteiset tilaisuudet lähetetään Kirkkoradion sekä seurakunnan Facebook- ja YouTube- kanavien kautta.

Siunattua adventin aikaa ja joulun odotusta toivottaen,

Utajärven seurakunta

2021-12-06 17:48:00.0