Utajärven seurakunnan kirkolliset

Ti 19.3. Musiikki-ilta srk-talon kerhotilassa klo 18 yhteistyössä etsivän nuorisotyön kanssa. Musiikkia kitaran säestyksellä. Tarjolla myös iltapala. Tilaisuus suunnattu yli 14-vuotiaille (riparimerkki). Mukana Joona Hongisto ja Mira Kurttila.

Ke 20.3. Seurakuntakerho Särkijärvellä Aila ja Veikko Väisäsellä klo 12, os. Puolangantie 474. Kirkkokuoroharjoitukset srk-talolla klo 18.

To 21.3. Perhekerho kerhotilassa klo 9.30-11.30, mukana Henriikka Väänänen ohjaamassa muskaria. Kirkkoneuvoston kokous srk-talolla klo 17.

Pe 22.3. Diakonian aamupuuro Hyvinvointitalolla Kyöstin korvikkeessa klo 9-10. Tarjolla vapaaehtoisten laittama maksuton aamupala ja samalla jaetaan kauppojen ylijäämäelintarvikkeita ruoka-apua tarvitseville.

Su 24.3. Palmusunnuntain perhemessu ja vauvakirkko kirkossa klo 10. Liturgia Heikki Nissinen, saarna Heidi Laitinen. Kanttorina Anna-Mari Tuovinen. Perhekirkossa muistamme viime vuoden aikana kastettuja. Kastepuun lehdet luovutetaan kastettujen lasten perheille. Kolehti seurakuntatyöhön ja teologiseen koulutukseen Suomen Lähetysseuran kautta teemalla Evankeliumin sanoma kuuluu kaikille. Päätteeksi mehu- ja kahvitarjoilu kirkossa.

Ma 25.3. Hiljaisen viikon hartaus Juorkunan kappelissa klo 18. Hiljaisen viikon hartaus Sangin kappelissa klo 19.

Ti 26.3. Pääsiäisvaelluksen yleisönäytös srk-talolla klo 17. Hiljaisen viikon urkumusiikkia kirkossa klo 19. Oulun tuomiokirkon urkuri emerita Maija Tynkkynen. Iltahartaus Heikki Nissinen. Vapaa pääsy.

Ke 27.3. Pääsiäisvaelluksen yleisönäytös srk-talolla klo 12. Hiljaisen viikon hartaus Niskan kappelissa klo 18. Kirkkokuoroharjoitukset srk-talolla klo 19, huom! aika.

To 28.3. Kiirastorstain messu kirkossa klo 19. Toimittaa Heikki Nissinen. Kanttorina Anna-Mari Tuovinen.

Pe 29.3. Pitkäperjantain sanajumalanpalvelus kirkossa klo 10. Toimittaa Heikki Nissinen. Kanttorina Anna-Mari Tuovinen. Kirkkokuoro. Kolehti oman seurakunnan diakoniatyölle.

Su 31.3. Pääsiäispäivän messu kirkossa klo 10. Toimittaa Heikki Nissinen. Kanttorina Anna-Mari Tuovinen. Kirkkokuoro. Kolehti maailman köyhimpien ihmisten auttamiseksi muun muassa toimeentulomahdollisuuksia parantamalla Kirkon Ulkomaanavun kautta.

Ma 1.4. 2. pääsiäispäivän messu kirkossa klo 10. Toimittaa Heikki Nissinen. Kanttorina Henriikka Väänänen. Kolehti naisten hyväksi tehtävään työhön Suomen Lähetysseuran kautta teemalla Naiset toivon tiellä.

Tiedotus: EU aineellisen avun maksukortit jaetaan viikolla 11 diakoniatyöntekijän vastaanotolta ajanvarauksella. Maksukortit on tarkoitettu vähävaraisille ja ensisijaisena kohderyhmänä ovat työttömät ja heidän perheenjäsenet. Varaa aika p. 040 5445206 tai käymällä kirkkoherranvirastossa ti tai to klo 9-12.

Kirkkoherra Heikki Nissinen on palannut virkavapaalta. Heikin tavoittaa entisestä työnumerosta 040 544 5132.

Lähetykset kirkosta: Kirkossa pidettävät jumalanpalvelukset ja muut tilaisuudet lähetetään Kirkkoradion sekä seurakunnan YouTube- ja Facebook -kanavien kautta.

Rauhanyhdistyksen toimintaa:

La 23.3. Nuortenilta klo 19.

Su 24.3. Lauluseurat ja kolehtimyyjäiset ry:llä klo 17.

To 28.3. Raamattuluokka klo 18.

Kastettu: Lotta Elisa Maaria Mettovaara, Valo Harri Valtteri Vainiokangas

Kuollut: Ahti Olavi Sankilampi 86 v., Liisa Kaarina Ruostetsaari s. Holappa 75 v.

Kirkkoherranvirasto on avoinna tiistaisin ja torstaisin klo 9-12, p. 040 032 2252.

Kaikki virkatodistukset ja sukuselvitykset tilataan Oulun aluekeskusrekisteristä puh. 08 316 1303 tai Tilaa virkatodistus verkossa tästä linkistä. Lisätietoja virkatodistuksista tästä.

Seurakunnan työntekijöihin voi ottaa yhteyttä puhelimen ja sähköpostin välityksellä. Tiedot löytyvät mm. seurakunnan kotisivuilta.

Kirkon Keskusteluapu tarjoaa sielunhoidollista apua ja tukea. Palveleva puhelin on avoinna joka ilta klo 18-24 numerossa 040 022 1180 ja Palveleva chat ma-pe klo 12-20 osoitteessa www.kirkonkeskusteluapua.fi