Tilavaraukset

Kaikkien seurakunnan tilojen tilavaraukset tehdään kirkkoherranvirastossa.

Seurakunnan tiloja voi varata eri tilaisuuksia varten. Seurakuntasali sopii eri tilaisuuksiin, juhliin ja kokouksiin. Kerhotilat sopivat pienten ryhmien kokoontumisiin.

Seurakuntatalon tilavuokrat

Hinnat sisältävät 24 % arvonlisäveron.

Tilojen käyttäjä huolehtii tilojen siivouksesta käytön jälkeen. Mikäli siivous ei ole tehty huolellisesti ohjeiden mukaisesti, on seurakunnalla oikeus veloittaa siivouskustannukset 100,00 €.

Halutessaan käyttäjällä on mahdollisuus ostaa loppusiivous hintaan 100,00 €.

OptimaPro-pöytäliinat kuuluvat seurakuntasalin tilavuokraan.

Yksityishenkilöt

Seurakuntasali ja keittiö  180,00 €

Seurakuntasali 100,00 €

Keittiö 100,00 €

Kerhotila maksutta

Yhdistykset ja järjestöt

Seurakuntasali ja keittiö (sis. ruoanlaittoa)  180,00 €

Seurakuntasali ja keittiö (ei ruoanlaittoa)  100,00 €

Seurakuntasali 50,00 €

Keittiö 100,00 €

Kerhotila maksutta

Yritykset

Seurakuntasali ja keittiö 250,00 €

Seurakuntasali 140,00 €

Keittiö 140,00 €

Kerhotila 50,00 €

HUOM! Utajärven seurakunnan kasteperheille seurakuntatalon käyttö kastejuhlaa varten on maksutonta.

Pyykkimaksut kangaspöytäliinojen käytöstä (pöytäliinat ja kaitaliinat)

Pieni liina   7,00 € / kpl (valkoiset pienet pöytäliinat ja kaitaliinat)

Iso liina    10,00 € / kpl (isot valkoiset pöytäliinat)

Käytettyjen kangasliinojen määrät ilmoitetaan kirkkoherranvirastoon.

Keittiön tilavuokraan sisältyy tilojen käyttö, sähkö ja vesi, astioiden, välineiden ja koneiden käyttö sekä siivousvälineet ja -aineet ja wc-paperit ja käsipyyhkeet.

Salin tilavuokraan  kuuluvat siivousvälineet ja -aineet sekä wc-paperit ja käsipyyhkeet, lisäksi valkoiset OptimaPro-pöytäliinat. Vuokraajat puhdistavat pöytäliinat ohjeen mukaan käytön jälkeen. Seurakunnan kangasliinojen käytöstä menee erillinen maksu käytettyjen pöytäliinojen määrän mukaan.

Tilanvuokraaja vastaa tilojen siivouksesta (keittiö, seurakuntasali, aula ja wc-tilat). Siivousohje on keittiössä. Seurakuntasali järjestetään tilavuokrauksen lopuksi takaisin alkuperäiseen järjestykseen. Ylimääräiset tuolit, pöydät ja syöttötuolit viedään varastoon.

Seurakuntatalo valaistuin ikkunoin.
Seurakuntatalo
Seurakuntasalissa sisällä kaksi pöytäriviä katettuina valkoisin pöytäliinoin ruokailuun.
seurakuntasali

toimistosihteeri