SEURAKUNNAN LUOTTAMUSHENKILÖVALINTOJA VUOSIKSI 2021-2022

Utajärven seurakunnan kirkkovaltuusto valitsi 14.1.2021 keskuudestaan puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan sekä kirkkoneuvoston varapuheenjohtajan ja muut jäsenet sekä henkilökohtaiset varajäsenet vuosiksi 2021-2022. Kirkkoneuvoston puheenjohtajana toimii kirkkoherra Heikki Nissinen.

Henkilövalinnat:

Kirkkovaltuuston puheenjohtaja Mauno Moilanen, varapuheenjohtaja Aino Savolainen, kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja Anja Pinoniemi (henkilökohtainen varajäsen Tuula Savolainen), kirkkoneuvoston muut jäsenet Jouni Jurva (Jorma Holappa), Asko Merilä (Antti Koistinen), Sisko Seppänen (Pirkko Hongisto), Tuovi Sipola (Pirjo Leinonen), Pentti Turunen (Mikko Juntunen) ja Hanna Vääräniemi (Ella Perttunen)

Kirkkoneuvosto valitsi kokouksessaan 21.1.2021 toimikuntien jäsenet vuosiksi 2021-2022:

Kasvatustyön toimikuntaan Päivi Hongisto, Mikko Juntunen, Tarja Kinnunen, Marjo Niskakangas ja Tero Pinoniemi.

Diakoniatyön toimikuntaan Pirkko Hongisto, Marja Kaiponen, Pirjo Leinonen, Mauno Moilanen, Pasi Pistemaa ja Pentti Turunen.

Lähetystyön toimikuntaan Taisto Kokko, Kirsi Kumpulainen, Ahti Moilanen, Timo Pakonen, Sisko Seppänen ja Tuovi Sipola.

Jumalanpalvelus- ja musiikkityön toimikuntaan Satu Grip, Raimo Honkanen, Sirkka Kangaspuoskari, Asko Merilä ja Maija-Liisa Väänänen.

Taloustoimikuntaan Kaarina Daavittila, Jouni Huusko, Asko Merilä, Mauno Moilanen ja Anja Pinoniemi.

Kiinteistötoimikuntaan Jouni Jurva, Eeva-Kaisa Karhu, Antti Koistinen, Pentti Väänänen ja Hanna Vääräniemi.

”Annoit, Herra, tehtävän sinun seurakunnassasi. Tahdot meidän käyttävän oikein lahjat antamasi. Toimia suo avoimesti, luottamuksen arvoisesti” (Virsi 443:1)

Toivotamme kaikille valituille luottamushenkilöille palvelutehtävään voimia, viisautta ja Jumalan siunausta.

Thu Jan 21 21:21:47 EET 2021