UTAJÄRVEN SEURAKUNNAN TOIMINTA KORONATILANTEESSA 19.1.- 1.2.2021

Edelleen jatkuvasta koronatilanteesta johtuen seurakunnan normaali viikkotoiminta on keskeytetty 1.2.2021 saakka.

Kirkolliset toimitukset hoidetaan poikkeusjärjestelyin, joista sovitaan yhdessä perheiden ja omaisten kanssa. Tilaisuuksissa voi olla paikalla enintään 10 henkilöä lukuun ottamatta hautaan siunaamisia, joissa voi pastoraalisista syistä olla hieman enemmän osanottajia. Väkimäärään ei lasketa toimitusten työntekijöitä (pappia, kanttoria ja suntiota). Kirkollisissa toimituksissa henkilökunta ja osanottajat käyttävät maskeja.

Jumalanpalvelukset pidetään sanajumalanpalveluksina siten, että paikalla ovat vain jumalanpalveluksen toimittajat. Jumalanpalvelukset lähetetään internetissä kotisivujen kautta Kirkkoradion välityksellä sekä seurakunnan Facebook-sivujen ja Youtube-tilin kautta.

Kirkkoherranvirasto on avoinna ma, ti ja to klo 9-12. Suosittelemme asioimista puhelimitse p. 0400 322 252. Kirkkoherran tavoittaa parhaiten numerosta 040 5445 132.

Kaikki virkatodistukset ja sukuselvitykset tilataan Oulun aluekeskusrekisteristä puh. 08 316 1303 tai sähköisesti seurakunnan kotisivuilta löytyvän linkin kautta.

"Älä pelkää äläkä lannistu. Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi kaikilla teilläsi." (Joos. 1:9)

Jumalan siunausta toivottaen,

kirkkoherra Heikki Nissinen