Ilmoittautuminen kesän 2019 rippikouluun

Leiririppikoulu

Leirimuotoinen rippikoulu on ylivoimaisesti suosituin tapa käydä rippikoulu. Leirin tunnelma ja yhdessä vietetty viikko jättää lähtemättömän jäljen tuhansiin nuoriin vuosittain. Leiririppikouluun kuuluu viikonlopun mittainen aloitusleiri, sekä 7 vuorokauden leiri kesällä 2019. Talvenmittaan rippikoululaiset kokoontuvat opetuspäiviin, ja osallistuvat itsenäisesti seurakunnan toimintaan. Tästä saat lisätietoa rippikoulun aloitusinfossa.

Päivärippikoulu

Päivärippikoulun etu on pienempi opetusryhmä. Sisältö on muutoin sama kuin leiririppikoulun, mutta leirijaksot korvaavat opetuspäivät seurakuntatalolla. Päivärippikouluryhmä järjestetään, jos ryhmään ilmoittautuu vähintään 5 nuorta.

Rippikoulu muualla kuin omassa kotiseurakunnassa

Jos olet ilmoittautunut rippikouluun muualle kuin omaan kotiseurakuntaan, täytä ilmoittautumiskaavake, laita ruksi kohtaan ”käyn rippikoulun muualla” ja palauta se osoitteeseen Utajärven seurakunta, Pappilantie 2, 91600 Utajärvi. Muualle rippikouluun lähtevien ei tarvitse täyttää henkilötietolomaketta. Rippikoulun aloitusjakso suoritetaan kotiseurakunnassa, jonka suoritettuasi saat todistuksen, joka sinun on toimitettava leirin järjestäjille.

Rippikoulun aloitus:

ke 16.5. klo 12 välitunnilla. Infoa rippikouluun ilmoittautumisesta ja vaihtoehdoista koulun auditoriossa.

to 23.8. klo 18 Rippikoulun aloitusinfo  Seurakuntatalolla, Pappilantie 2. Kaikille rippikoulun aloittaville ja huoltajille.

la 1.9. Oulun hiippakunnan lähetysjuhlat. Rippikoululaiset osallistuvat juhlille. Lisätietoa aloitusinfossa.

14.-16.9. Rippikoulun aloitusleiri Juorkunan Rekihovissa.

Ilmottautumislomakkeet on lähetetty v. 2004 syntyneille postitse. Voit ladata ilmoittautumislomakkeen myös tästä:

Ilmoittautumislomake

Henkilötietolomake