KIRKKONEUVOSTO ASETTI TOIMIKUNNAT

Kirkkoneuvosto valitsi kokouksessaan 19.1.2023 toimikuntien jäsenet vuosiksi 2023-2024:

Kasvatustyön toimikuntaan kirkkoneuvoston edustajaksi Tarja Kinnunen sekä muiksi jäseniksi Päivi Hongisto, Jani Ijäs, Kyösti Kuisma, Seppo Moilanen ja Ella Perttunen.

Diakoniatyön toimikuntaan kirkkoneuvoston edustajaksi Pasi Pistemaa sekä muiksi jäseniksi Pirkko Hongisto, Marja Kaiponen, Pirjo Leinonen, Toivo Perttunen ja Pentti Turunen.

Lähetystyön toimikuntaan kirkkoneuvoston edustajaksi Mauno Moilanen sekä muiksi jäseniksi Minna Huuhtanen, Taisto Kokko, Kirsi Kumpulainen, Ahti Moilanen, Timo Pakonen ja Merja Ämmänpää.

Jumalanpalvelus- ja musiikkityön toimikuntaan kirkkoneuvoston edustajaksi Maija Liisa Väänänen sekä muiksi jäseniksi Aino Hartikka, Raimo Honkanen, Sirkka Kangaspuoskari ja Juha Tervo.

Kiinteistötoimikuntaan kirkkoneuvoston edustajaksi Antti Koistinen sekä muiksi jäseniksi Irja Honkanen, Eeva-Kaisa Karhu, Eero Väisänen, Jenna Väisänen ja Pentti Väänänen.

”Annoit, Herra, tehtävän sinun seurakunnassasi. Tahdot meidän käyttävän oikein lahjat antamasi. Toimia suo avoimesti, luottamuksen arvoisesti” (Virsi 443:1)

Toivotamme kaikille valituille toimikuntien jäsenille palvelutehtävään voimia, viisautta ja taivaa Isän siunausta.

2023-01-20 14:20:03.0