KIRKKOVALTUUSTO JÄRJESTÄYTYI JA TEKI HENKILÖVALINTOJA

Puheenjohtajisto 2023-2024 (1).jpg

Kuvassa vasemmalta kirkkovaltuuston varapuheenjohtaja Anja Pinoniemi, kirkkovaltuuston puheenjohtaja Jenna Väisänen ja kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja Mauno Moilanen

Utajärven seurakunnan uusi kirkkovaltuusto piti 12.1.2023 järjestäytymiskokouksen ja valitsi keskuudestaan puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan sekä kirkkoneuvoston varapuheenjohtajan ja muut jäsenet sekä henkilökohtaiset varajäsenet vuosille 2023-2024.

Kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi valittiin Jenna Väisänen, varapuheenjohtajaksi Anja Pinoniemi ja kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi Mauno Moilanen (henkilökohtainen varajäsen Jorma Holappa). Kirkkoneuvoston muut jäsenet ovat Toivo Perttunen (Juha Tervo), Pasi Pistemaa (Antti Koistinen), Sisko Seppänen (Satu Väisänen), Pentti Turunen (Asko Merilä), Maija Liisa Väänänen (Tarja Kinnunen) ja Merja Ämmänpää (Minna Huuhtanen). Kirkkoneuvoston puheenjohtajana toimii kirkkoherra Heikki Nissinen.

Voimia, viisautta ja Jumalan runsasta siunausta puheenjohtajistolle sekä kaikille muille kirkkovaltuuston ja kirkkoneuvoston jäsenille ja varajäsenille.

2023-01-13 16:53:00.0