Messu kirkossa

19. sunnuntai helluntaista

19. sunnuntai helluntaista

RAKKAUDEN KAKSOISKÄSKY

Rakkauden kaksoiskäsky kiteyttää lain sisällön. Se, joka rakastaa Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niin kuin itseään, täyttää lain vaatimuksen. Jumalan rakkaus synnyttää meissä rakkautta. Rakkaus toteuttaa Jumalan koko lain. (Kirkkokäsikirjasta)

Toimittaa Heikki Nissinen. Kanttorina Anna-Mari Tuovinen. Kirkkokuoro. Avustaa Heidi Laitinen. Lukukappaleiden lukijoina Pasi Pistemaa ja Taisto Kokko. Esirukoukseen johdattavat Heidi Laitinen ja Tuulikki Pakonen. Suntiona Antti Nissinen. Kolehdin kannossa avustaa Timo Pakonen, joka on tehnyt uudet kolehtihaavien varret. Vietämme samalla varttuneen väen ja lähetyksen kirkkopyhää. Virret: 195, synnintunnustus 707, 130, 401, 954:1-, 224, 428. Kuoron laulut: Vedet jo virratkaa, Viinipuu, Isä meidän. Messun jälkeen päiväjuhla kirkossa. Ennakkotiedoista poiketen yhteistä ruokailua ei ole mahdollista järjestää. Juhlan jälkeen kirkkokahvi kirkossa.

• Musiikki Musiikki
  • Aikuisille Aikuisille

diakonissa, erityisenä vastuualueena diakonia- ja lähetystyö
Pappilantie 2