Lämmin kiitos palautekyselyyn osallistuneille!

Talouspäällikkö Marika ja kirkkoherra Heikki suorittavat Reilun kaupan tuotteiden arvonnan.

Utajärven seurakunnan palautekyselyyn tuli 178 vastausta. Jokainen palaute on arvokas ja tärkeä. Kyselyn tuloksia hyödynnetään Utajärven seurakunnan toiminnan suunnittelussa. Yhteystietonsa antaneiden kesken arvottiin Reilun kaupan tuotepalkintoja ja voittajat ovat; Niina Jurvelin, Marja-Leena Jormalainen, Irmeli Juntunen, Sinikka Holappa, Anne Karvonen, Arja Oilinki, Iida Väänänen, Sirkka Kangaspuoskari, Kaisu Isola, Maija Paavola ja Nina Laitinen. Onnea voittajille.

Verkkosivun kautta kyselyyn osallistuneiden muutamassa palautteessa oli yhteydenottopyyntö, mutta lähettäjän yhteystiedot olivat jääneet pois. Toivomme, että asianosaiset ottavat yhteyttä seurakuntaan.

2021-05-13 14:45:00.0