Sanajumalanpalvelus kirkossa

4. sunnuntai loppiaisesta

4. sunnuntai loppiaisesta

JEESUS AUTTAA HÄDÄSSÄ

Tämän sunnuntain sanoma kehottaa meitä jättäytymään kaikessa Jeesuksen varaan. Hän auttaa meitä sisäisessä ja ulkonaisessa hädässä. Luonnonvoimatkin ovat Jeesukselle alamaisia. Ihminen on kaikessa riippuvainen hänestä. Usko häneen, joka tyynnytti myrskyn ja pelasti Pietarin hukkumasta, voittaa toivottomuuden ja antaa uutta luottamusta. (Kirkkokäsikirjasta)

Toimittaa Kalevi Junnikkala.
Kanttorina Anna-Mari Tuovinen.
Musiikkiavustajana Jenna Väisänen, laulu.
Lukukappaleiden lukijoina ja esirukousavustajina rippikoululaisia.
Suntiona ja kuvaajana Raimo Honkanen.

Virret: 379, synnintunnustus 702, 482, 179:1-, 329:1,5, 310:8.

Muu musiikki: säv. ja san. Joel Blomqvist: Oi, sä laps' Jumalan,
säv. ja san. Mikael Nyberg: Tuolla keinuu pieni pursi,
säv. Oskar Merikanto, san. Eino Leino ja Juho Railio: Oi, muistatko vielä sen virren,
säv. Yrjö Karanko, san. Vilho Rantanen: Rukous (Tule Jeesus ja siunaa lastas).

Kolehti terveydenhoitohenkilöstön kouluttamiseen lepran tunnistamisessa ja hoidossa Kongon demokraattisessa tasavallassa Suomen Lepralähetys ry:n kautta. Kolehtiin voi osallistua myös Utajärven seurakunnan kolehtitilin FI45 5490 0710 0024 09 OKOYFIHH kautta. Viestikenttään on hyvä lisätä "kolehti 30.1.2022".