Messu kirkossa

20. sunnuntai helluntaista

USKO JA EPÄUSKO

Usko näkee Jeesuksessa Jumalan Pojan, jolla on valta tehdä Jumalan tekoja. Jeesuksen eläessä monet epäilivät häntä tai loukkaantuivat häneen, torjuivat hänen jumaluutensa ja pitivät häntä kansanvillitsijänä. Usko ja epäusko taistelevat myös jokaisen kristityn sydämessä. Siksi Jeesuksen seuraaja joutuu arvioimaan oman uskonsa perusteita. (Kirkkokäsikirjasta)

Toimittaa Heikki Nissinen. Kanttorina Anna-Mari Tuovinen. Kirkkokuoro. Avustaa Heidi Laitinen ja Minna Virtanen. Vietämme samalla varttuneen väen ja lähetyksen yhteistä kirkkopyhää. Virret: 293:1-4, synnintunnustus 707, 135, 368, 513:1-, 228, 332:3-4. Kirkkokuoron laulut: Muista joka päivä, Leipä syö, viini juo (V 958), Kiitos, Jumalamme (V 581). Lisäksi Tuiran seurakunnan nuoret laulavat. Messun jälkeen ruokailu ja päiväjuhla srk-talolla.