Jouluaaton hartaushetki kirkossa

ti 24.12. klo 14.00

Jouluaatto

LUPAUKSET TÄYTTYVÄT

Jouluaattona ollaan profeettojen lupausten toteutumisen ovella. Jouluaaton aihe on pelastuksen kaipuu ja lupaus Vapahtajasta. Siksi jouluprofetiat kuuluvat jouluaaton jumalanpalveluksiin silloinkin, kun niissä luetaan muita joulun tekstejä. (Kirkkokäsikirjasta)

Jouluaaton hartaushetki kirkossa

Jouluaaton hartaushetki kirkossa. Toimittaa Heikki Nissinen. Kanttorina Anna-Mari Tuovinen. Marja-Riitta Perkiömäki, klarinetti, Sirkka Kangaspuoskari, trumpetti, Jenna Väisänen, laulu. Yhteislaulut: KJL-vihko: 17 Joulupuu on rakennettu, virsi 21:1-3, 20 Jouluyö, juhlayö, 16 Heinillä härkien kaukalon, virsi 21:10, 9 Ilouutinen, 24 Maa on niin kaunis. Muu musiikki: Betlehem, Betlehem (Jenna Väisänen, laulu), Kuului laulu enkelten (Marja-Riitta Perkiömäki, klarinetti ja Sirkka Kangaspuoskari, trumpetti), Joululaulu lapselle (Sytytän punaisen kynttilän, Jenna Väisänen, laulu), Enkellaulu kajahtaa (Marja-Riitta Perkiömäki, klarinetti ja Sirkka Kangaspuoskari, trumpetti).
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille