Utajärven seurakunnan kirkolliset ilmoitukset

Pohjois-Pohjanmaan alueella on poistettu kokoontujamääriin perustuva rajoitus yleisötilaisuuksista ajalla 1.-28.2. Tartuntatautilaki kuitenkin velvoittaa toimimaan terveysturvallisesti. Utajärven kirkossa on käytössä joka toinen penkkirivi. kaikissa seurakunnan kokoontumisissa on maskisuositus. Jumalanpalvelukset ja muut kirkossa pidettävät yleiset tilaisuudet lähetetään Kirkkoradion sekä seurakunnan Facebook- ja YouTube- kanavien kautta.

Su 13.2. Sanajumalanpalvelus kirkossa klo 10. Toimittaa Hanna Fähnrich. Kanttorina Anna-Mari Tuovinen. Vietämme samalla kehitysvammaisten kirkkopyhää. Kolehti Utajärven kehitysvammaisten tukiyhdistykselle. Jumalanpalveluksen jälkeen kirkkokahvit ja päiväjuhla kirkossa.

Minun virteni- ilta kirkossa klo 18. Virsiä esittelevät Heikki Ikonen, Tiina Koski ja Eerika Kangas-Korhonen, Marja Kaiponen, Mirja Nikula, Heikki Nissinen, Toivo Perttunen, Tuula Savolainen ja Juha Tervo. Mukana kirkkokuoro. Tilaisuudessa kerättävän kolehdin sekä päätteeksi olevan kahvitarjoilun tuotto menee Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.

Ke 16.2. Puhdepäivät srk-talon alakerrassa, käynti viraston pääovesta. Valmistamme Eeva Korhosen ohjaamana kahvipussikoreja Yhteisvastuu- ja lähetysmyyjäisiin. Halutessasi voit tulla valmistamaan myös omaa koria, jolloin vapaavalintainen maksu Yhteisvastuun hyväksi. Paikalla olevaa kahvipussimateriaalia saa käyttää. Perhekerho kerhotilassa klo 10, huom! päivä. Kirkonkylän seurakuntakerho srk-talolla klo 12.15, huom! aika. Kirkkokuoroharjoitukset srk-talolla klo 18.

To 17.2. Lähetyksen toimikunnan kokous srk-salissa klo 17.

Su 20.2. Messu kirkossa klo 10. Toimittaa Pekka Kyllönen. Kanttorina Anna-Mari Tuovinen. Kolehti Limingan rovastikunnan ystävyysseurakunnan Jaaman seurakuntatyön tukemiseen.

Tulossa: Herättäjän paikallisosaston vuosikokous ja siioninvirsiseurat srk-talolla ti 22.2. klo 18. Mukana Sauli Typpö.

Tiedotus: Kirkossa pidettävät jumalanpalvelukset lähetetään Kirkkoradion sekä seurakunnan Facebook- ja YouTube- kanavien kautta.

Kastettu: Pauli Veikko Viljami Savolainen

Kuollut: Heimo Olavi Tuppurainen 77 v.

Yhteydenotto: Kirkkoherranvirasto on avoinna ma, ti ja to klo 9-12, p. 040 032 2252.

Kirkkoherran tavoittaa parhaiten numerosta 040 544 5132.

Kaikki virkatodistukset ja sukuselvitykset tilataan Oulun aluekeskusrekisteristä puh. 08 316 1303 tai yksityishenkilöt: https://tilaavirkatodistus.fi/?locale=fi-FI, yritykset: https://lomakkeet.evl.fi/oulun-seurakunnat/virkatodistus

Seurakunnan työntekijöihin voi ottaa yhteyttä puhelimen ja sähköpostin välityksellä. Tiedot löytyvät mm. seurakunnan kotisivuilta. Myös Kirkon Keskusteluapu tarjoaa sielunhoidollista apua ja tukea. Palveleva puhelin on avoinna joka ilta klo 18-24 numerossa 040 022 1180 ja Palveleva chat ma-pe klo 12-20 osoitteessa www.kirkonkeskusteluapua.fi