Utajärven kirkkokuoro

Kuorolaulu on monin eri tavoin hyvää tekevä harrastus. Se on keino ylläpitää musiikillista ja sosiaalista elämää. Kuorossa laulamisella on tutkitusti myönteisiä terveysvaikutuksia. Kuoroharrastus on myös vapaaehtoistyötä parhaimmillaan. Kirkkokuoro osallistuu vuosittain useisiin jumalanpalveluksiin ja musiikkitilaisuuksiin ja näin rikastuttaa seurakunnan jumalanpalvelus- ja musiikkielämää.

Utajärven kirkkokuorossa on tällä hetkellä toistakymmentä naislaulajaa. Tämän lisäksi kirkkokuoron entiset mieslaulajat avustavat tarvittaessa eri tilaisuuksissa. Uudet laulajat ovat tervetulleita kuoroon! Aluksi voi tulla vaikka seuraamaan ja kuuntelemaan harjoituksia. Nuotinlukutaitoakaan ei välttämättä vaadita.

Utajärven kirkkokuoro on aloittanut toimintansa vuonna 1928.

Utajärven kirkkokuoron ryhmäkuva ulkona.
Utajärven kirkkokuoro